Uploaded with ImageShack.us
+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9

Thread: priprema i farbanje auta

  1. #1
    Clan Kluba ado_bmw's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Sarajevo
    Posts
    1,714
    Thanks
    16
    Thanked 13 Times in 11 Posts

    priprema i farbanje auta

    Priprema i lakiranje automobila

    1. Oprema

    Pištolj sa diznom( za mene najboljom oko 1,4)
    2.kompresor,crijevovo
    3.brusilica kojom ćete brusiti korodirale delove karoserije ili ih sjeći.
    4.slajfarica za smirglanje

    2.Čišćenje

    Znači prvo se svi korodirali dijelovi izbruse brusilicom sa kamenom za brušenje.To Vam je onaj deblji kamen:zatim se to mesto, kada dođete do čistog lima, pređe sa antirostom, ili ako nemate antirost , može i akumulatorska kiselina. Pazite ruke. Onda se ta kiselina posle nekog vremena opere vodom,ali ne sa previše vode. Zatim ide miniziranje osnovnom bojom u dve ruke.
    3. Kitovanje

    Veće rupe idu sa fiber kitom. Ali pazite kada nanosite da ne preterate jer se on teško skida, ako nemate šlajfericu neka Vam je bog na pomoći.
    Kitujete špaklom, ima da se kupi komplet od 4-5 komada. Kit spremate tako što prvo stavite na špaklu kit a onda ide učvršćivač, ona mala tubica, stavite malo učvršćivača i to dobro izmešate sa špakle na špaklu. Naučićete koliko da stavite učvršćivača u zavisnosti od temperature. Ako je toplije ide manje učvršćivača a ako je hladnije više. Učvršćivač deluje na brzinu stezanja kita.

    4.Šlajfovanje


    Kada ste nanijeli kit na udubljenje onda slijedi šlajfovanje. Kupite šmirglu 80 i 100.
    Ako se teško šlajfuje idite na 60. Uzmite šmirglu smirdex , ona nije loša. Kit treba da se osuši da bi mogao da se šlajfuje. Tako nekoliko puta dok ne dobijete ravnu površinu. Kada ste dobili ravnu površinu onda nanesete tanak sloj kita ali sada nije onaj zeleni bodi već sa aluminijumskim bodijem. pozeljno je cementom raditi zadnju ruku kitovanja, zato sto je mnogo laksi za obraditi, i finiji stoga je i podloga ravnija. Sa ovim drugim kitom poravnjavate i neravnine koje nisu velike, ali prethodno izbrusite ili osmirglajte boju gdje kitujete.
    Kada ste sve lijepo poravnali i išlajfovali sa šmirglom 100 da nema riseva od 80-tice ide još jedno vrlo tanko kitovanje, čisto da se popune one sitne rupice nastale od šmirgle 80 i 100. To se šmirgla vodenim papirom, prva ruka 280 a druga 340 ili 360.
    Znači šmirgla se tako što se na kit sipa voda i šmirglate cijela kola, kružnim malim pokretima unaprijed. Naravno prvo šmirglajte ono što ste kitovali. Nemojte da pretjerujete sa šmirglanjem na mjestima gdje je kitovano. Kad pustite ruku preko lima ako je sve dobro uradjeno treba da ne osjećate pod rukom nikakve neravnine.poslije toga predjete sprickitom mesta gde je kitovano naravno u što tanjem sloju i onda opet šmirglanje.

    5. Zaštita i lakiranje

    Kada ste završili sa šmirglanjem onda ide zaštita stakala i svega ostalom
    sa papirnom trakom i papirom,i špricanje sa špric kitom, koji se razređuje nitro razređivačem. Ovde oprez nitro je opasan stoga nadjite neku masku. Razređujete sa nekih 10-20 posto zavisi od vremena i proizvođača. Kada ste išpricali auto sa špric kitom to se radi pištoljem, slijedi opet vodeno šmirglanje. Ako ste negde omanuli špric-kit sve pokaže.
    E sada je dalji postupak zavistan od toga kojom bojom želite da farbate.
    Špric kit se nanosi tako što držite rastojanje od auta za neku dužinu šake. Bitno je i da naštelujete mlaz tako da dobijete prah a ne da Vam ide kao neka linija jer će onda kit da procuri.

    6.apcigovanje-smirglanje sa vodobrusnim papirom

    za metalik, prije farbanja se radi 800,1000,1200
    za obicne boje pretezno 800
    za uspricavanje 2000

    7.farbanje i priprema branika

    za kitovanje se koristi fiberglas, bumper(na bazi gume), i ovi ostali,
    ali ova dva su najbolja i najdugotrajnija,
    za razliku od lima na plasticne dijelove ide i plastic primer, prije sprickita

    8.boje

    u boju ide acrylic razredjivac, i bitno je postovati
    kolicinu boje ,razredjivaca, i ostalih komponenti,
    u ovome omjeru: metalik na 100g baze
    ide 50 g razredjivaca, onda na 100g bezbojnog ide isto 50g ucvrscivaca, i po potrebi se doda malo acrylic razredjivaca
    za akrilne obicne boje ide boja , 50 g razredj, 50g ucvrscivaca, ugl znaju u ovim prodavnicama kad kupujes,

    9.lakiranje

    -prije pocetka lakiranja bitno je zastiti dijelove koje necemo farbati, voditi racuna kad se farba parcijalno
    prah iz bezbojnog laka moze pasti na nezeljena mjesta ako se ne izvrsi odgovarajuca zastita
    -onda povrsinu treba ocistiti tj.odmastiti, i odkloniti prasinu, to se radi antisilom , a moze i benzinom, sa finom krpom
    sam postupak lakiranja ide u vise slojeva, za mertalik boje ide se u 2-3 sloja baze, i isto toliko bezbojnog laka,
    nije greska špreci po 5 puta i jednim i drugim, naprotiv
    -isto vazi za obicne boje 3x, A Ako su sa bezbojnim onda i bezb. isto 2-3 puta
    NAPOMENA; ako se auto farba u garazi ili nekom sl. objektu ostaviti minimalno 24 sata da se susi.
    Last edited by ado_bmw; 07.11.2010. at 01:56.
    BMW M power ///M
    (OO==[][]==OO)
    Poznat ćeš me i po mraku, po felgama i šestaku...

    Željezni branici,dobra felga,krvav patos i 3.5 unutra


  2. #2
    Administrator Adohera's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Sarajevo
    Posts
    2,820
    Thanks
    23
    Thanked 47 Times in 41 Posts
    Dobro objasnjena priprema, farbanje vec malo povrsno ima tu malo caka i greskica al dobro je, svaka cast na tekstu i trudu, ja sam prije par dana razmisljao da napisem i nedade mi se nesto
    In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

  3. #3
    Clan Kluba ado_bmw's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Sarajevo
    Posts
    1,714
    Thanks
    16
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    pa hajd brate dopuni farbanje da slozimo temu kako treba...
    BMW M power ///M
    (OO==[][]==OO)
    Poznat ćeš me i po mraku, po felgama i šestaku...

    Željezni branici,dobra felga,krvav patos i 3.5 unutra


  4. #4
    Clan Kluba ado8's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Gračanica
    Age
    35
    Posts
    585
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 7 Posts
    dobra su pojašnjenja nemam riječi ali trebate neke stvari malo ljudima olakšati,

  5. #5
    Administrator Adohera's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Sarajevo
    Posts
    2,820
    Thanks
    23
    Thanked 47 Times in 41 Posts
    koje stvari da odmah olaksam
    In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

  6. #6
    BMW Tata Mata Suki's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Modriča
    Age
    34
    Posts
    265
    Thanks
    1
    Thanked 3 Times in 2 Posts
    ovo nije proces koji se moze objasniti u postu na forumu....ali cestitke na trudu...

  7. #7
    Administrator Adohera's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Sarajevo
    Posts
    2,820
    Thanks
    23
    Thanked 47 Times in 41 Posts
    Evo malo pauza sa ispitima pa sam radio par nekih autica, nisam sve slikao, evo Polo i Peugeot


































    naravno SATA je tu da se pobrine da to lici na nesto







    Jedna zapustena na reparaciji

    In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

  8. #8
    I'm Just a Driver idosa's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Lukavac
    Posts
    478
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 9 Posts
    Trenutno varim nekog golfonju i moracu ga i spricat pa cu polijepit par primjeraka

  9. #9
    Administrator Adohera's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Sarajevo
    Posts
    2,820
    Thanks
    23
    Thanked 47 Times in 41 Posts
    Samo lijepi ja to ovako se uhvatim posla kad me ljudi stisnu da im uradim pa hajd reko da stavim par slicica jbg ne sjetim se sve slikat, pogotovo kad mi je sprica u rukama milion nekakvih gluposti, tajminga, slikanje mi ni na kraj pameti Tek kad ljudi odvuku auto ja se sjetim da sam trbao uslikat
    In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts